tisdag 13 maj 2014

Pass 1- närsök

Idag inledde jag min plan mot att får ett mer noggrant arbete i Scott. 

På morgon promenaden gjorde vi ett litet närsök som han jobbade igenom bra! 
På em träffade jag upp Anita och Maria för lite träning. Även då blev det närsök i skog och sedan en mycket kort diamantövning på äng. 
Jag skulle bara visa diamanten för de andra men fick ju då träna på inkallning, skick, stopp, höger, vänster och ut. Detta var på äng utan hinder. Vi ska snabbt börja lägga in hinder i linjerna. 

Vi avslutade med att träna markeringar. Anita och Maria stod ute på ängen med ca 70 m från varandra. Jag stod framför uppe i skogen. Som en triangel. Alla fick ett kast var på den positionen sedan roterade vi. Scott gjorde markeringarna från ängen bra men när vi stod uppe i skogen blev det svårare. Vinden snurrade på ängen så det var svårt men tillslut gick det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar